hallo allemaal wij zijn op kamp geweest het weekend en dat was onwijs leuk! we hebben veel gelachen en weinig geslapen hahaha.. ook hebben we een aantal van onze docenten te pakken genomen. we hebben een aantal spellen gedaan en vooral veel lol getrapt. dit was voor mij de eerste keer dat ik mee ben geweest op een kamp. op mijn oude school wilde ik nooit mee namelijk en bleef ik dus altijd op school of thuis... ik durfde niet, maar ben nu heel blij dat ik mee ben geweest!
zaterdag hadden we een bonte avond en hebben een jongen en drie meiden kabouter plop nagedaan. we hebben helemaal in een deuk gelegen van het lachen. de jongen speelde het meisje na en de meiden de jongens kabouters erg leuk. de eerste dag had ik wel een beetje last van heimwee, maar na een uurtje was dat over gelukkig! ik wilde dus eerst naar huis, maar ben enorm bij dat ik gebleven ben. we hebben ook een dropping gehad in het bos, dat was eigenlijk wel een beetje eng, maar er liepen gelukkig wel juffen en meesters met ons mee, alleen mochten die de weg niet vertellen hahaha...
we hebben juf marcella ook even flink in het zonnetje gezet. die was namelijk jarig gister, maar ze dacht dat wij dat niet wisten en wilde er niets aan doen hahaha. dus ze kwam uit bed en heel de kamer was versierd en iedereen leek weg te zijn hahaha... ja we hadden ons allemaal verstopt en juf dacht dat iedereen buiten was hahaha... maar het was dus erg leuk en we kijken alweer uit allemaal naar ons volgende kamp.
helaas gaat morgen mijn beste vriend weg, die gaat verhuizen en naar een andere school, maar ik hoop wel dat het goed gaat ook al ga ik hem heel erg missen hier in de klas.
zonder hem zou het wel stil zijn hahaha...
nou als jullie hierop willen reageren dan kan dat natuurlijk, ik moet nu gaan, want juf krijgt zo bezoek en wij zijn vrij dus ga ik lekker naar huis toe nu
veel plezier nog met het lezen van onze avonturen
ksu prisca
!