FORUM marcella

marcella

P
Prisca 21/11/2005 11:52

onze avonturen

hallo allemaal wij zijn op kamp geweest het weekend en dat was onwijs leuk! we hebben veel gelachen en weinig geslapen hahaha.. ook hebben we een aantal van onze docenten te pakken genomen. we hebben een aantal spellen gedaan en vooral veel lol getrapt. dit was voor mij de eerste keer dat ik mee ben geweest op een kamp. op mijn oude school wilde ik nooit mee namelijk en bleef ik dus altijd op school of thuis... ik durfde niet, maar ben nu heel blij dat ik mee ben geweest!

zaterdag hadden we een bonte avond en hebben een jongen en drie meiden kabouter plop nagedaan. we hebben helemaal in een deuk gelegen van het lachen. de jongen speelde het meisje na en de meiden de jongens kabouters erg leuk. de eerste dag had ik wel een beetje last van heimwee, maar na een uurtje was dat over gelukkig! ik wilde dus eerst naar huis, maar ben enorm bij dat ik gebleven ben. we hebben ook een dropping gehad in het bos, dat was eigenlijk wel een beetje eng, maar er liepen gelukkig wel juffen en meesters met ons mee, alleen mochten die de weg niet vertellen hahaha...

we hebben juf marcella ook even flink in het zonnetje gezet. die was namelijk jarig gister, maar ze dacht dat wij dat niet wisten en wilde er niets aan doen hahaha. dus ze kwam uit bed en heel de kamer was versierd en iedereen leek weg te zijn hahaha... ja we hadden ons allemaal verstopt en juf dacht dat iedereen buiten was hahaha... maar het was dus erg leuk en we kijken alweer uit allemaal naar ons volgende kamp.

helaas gaat morgen mijn beste vriend weg, die gaat verhuizen en naar een andere school, maar ik hoop wel dat het goed gaat ook al ga ik hem heel erg missen hier in de klas.

zonder hem zou het wel stil zijn hahaha...

nou als jullie hierop willen reageren dan kan dat natuurlijk, ik moet nu gaan, want juf krijgt zo bezoek en wij zijn vrij dus ga ik lekker naar huis toe nu

veel plezier nog met het lezen van onze avonturen

ksu prisca

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
marcella 22/11/2005 10:27
vandaag hebben we afscheid genomen van een van onze leerlingen, dat was wel even slikken, ook voor mij... we hopen eigenlijk dat we hem nog terug zien om gezellig wat te drinken bij ons, maar niet dat we hem terug zien omdat hij weer op school komt bij ons. waarom niet? hij kijkt er enorm naar uit om naar een "gewone" school te gaan en om daar een nieuwe start te maken, dus dat gunnen we hem ook heel erg!!!

we hopen dus echt dat het goed zal gaan! het afscheid was dus wel even moeilijk ook voor een aantal kinderen, omdat hij het met hun goed kon vinden! zelf had hij het ook moeilijk, maar kijkt met een grote glimlach terug naar de periode dat hij hier was!

we gaan zo nog even een klein feestje bouwen met hem en dan krijgt hij nog het een en ander aan cadeau's van ons mee en dan gaat hij om half een naar zijn nieuwe huis!
we houden wel contact via de mail met hem en hij zal ook proberen van tijd tot tijd een update te schrijven op ons forum!maar nu eerst nog maar even genieten van de laatste uurtjes samen met hem en de kinderen. ik schrijf snel weer!
kus mar

D
droopy 23/11/2005 13:37
hoi prisca...klinkt alsof het heel gezellig was op kamp.

en die juf Marcella toch..van alles staat er op deze space, maar niet dat ze jarig was hoor !

lief dat jullie toch een beetje haar verjaardag hebben gevierd!!!

knuffel v droopy

J
Jet 28/11/2005 16:21

Hallo Prisca, ( mooie naam trouwens)

Wat zal dat een geweldige verrassing zijn geweest voor juf Marcella toen zij jarig was.

Wil jij haar uit mijn naam een dikke knuffel geven en dan hard zeggen..proficiat!..niet vergeten hoor.

Schoolkampen zijn meestal erg leuk en mijn man en ik gaan ook elk jaar mee op schoolkamp en reken dan maar dat wij een hoop lol hebben.

Ik ben blij dat je het zo naar jouw zin hebt gehad en nu maar lekker uitrusten weer.

Dag en tot de volgende keer...een knuffeltje ook voor jou van mij.

Lieve groetjes van Jet

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |