leuke belevenissen vakanties
Zoals veel mensen wel weten, ben ik lekker op wintersport geweest en ik moet zeggen dat het heerlijk was. De eerste dag durfde ik eigenlijk niet te genieten omdat er mensen zijn met kerst die niets kunnen doen eraan of het geen fijne tijd vinden door wat dan ook. Ik kon ook niet echt genieten omdat ik wist dat mijn zusje in het ziekenhuis ligt. Maar die heeft me gevraagt ervan te genieten dus ik geprobeerd om dat te doen. Na twee dagen kreeg ik het wel naar mijn zin, ik ben op les gegaan omdat ik wilde leren sneeuwboarden en das gelukt. Na drie intensieve lessen lukte het me en ben ik mee gegaan met de rest naar boven om naar beneden te gaan op het snowboard. Het was echt heerlijk en geweldig. Oud en nieuw was ook enorm bijzonder om mee te maken daar! het was heerlijk weer en dit jaar had ik voor het eerst het eens niet moeilijk met oud en nieuw!
Ik hoop dat iedereen de dagen een beetje door gekomen is op zijn of haar manier.
Volgend jaar dan ben ik weer weg met de kerst dan kan men mij weer op de piste vinden, want het was heerlijk al hoop ik dan wel dat mijn zusje dan lekker mee kan en ook kan gaan genieten!
wat zijn jullie ervaringen met wintersport of een andere soort vakantie?
Plaats je reactie hier, de kids schrijven hier ook na de vakantie over hun belevenissen!
Tot snel allemaal
dikke kus mar
Hoi hoi marcella, gaby en kids
Nou ja wij hebben dus 3 hondjes en die kan ik niet lang missen. dus we kunnen nooit ergens heel ver weg op vakantie..ja zou eventueel wel kunnen, maar ik wil ze niet het vliegtuig mee innemen, want dan moeten ze helemaal apart in van die benchen zitten. Dus gaan we meestal naar de kust..lekker strandwandelingen maken..hier of in Belgïe, dus erg spannende snowboardvakantie zitten er bij ons niet in haha. ben benieuwd naar jullie vakanties. liefs droopy
Hey hey dit was voor mij ook de eerste keer en ja als ik dus huisdieren had die ook in een benche mee moesten als ik eens met het vliegtuig weg wil nee dank je. Ik kom zelf ook vaak in België, vooral toen Björn nog leefde want hij en Gaby kwamen daar bijna iedere vakantie. ALs ik nu weg ga dan breng ik de poezebeesten bij een collega onder. Dat vinden ze helemaal te gek daar en eigenlijk missen ze me dan niet eens. maar ik hun wel hoor hahaha.. Elke dag weten zij me op de been te houden en uit een dip te trekken ik zou ze voor geen goud meer willen missen. Binnenkort word de beestenboel uitgebreid, dan krijg ik er namelijk een papegaai bij. Mijn vriendin der dochtertje is er allergisch voor dus moet hij weg en hij kent mij dus vang ik hem tijdelijk op tot dat we een geschikt huis hebben gevonden. Want als ik weer werk dan zit hij heel de dag alleen. De katten zitten bij daan in de zaak als ik moet werken, maar om nou een papegaai in je zaak te zetten die alleen maar kan schelden??? Nee denk niet dat klanten daar blij mee zijn hahaha...
kus mar
en ook ik ben benieuwd waar andere zoal naar toe gaan op vakantie, binnen of buitenland dat maakt niets uit
whaha lees ik ineens hier over een papegaai..sjonge jij hebt echt een eeeeeerrug groot huis nodig. Maar ik heb niks over hem gehoord..is het niet doorgegaan? vroeger hadden we er thuis ook eentje, maar zover ik weet hebben ze erg veel aandacht nodig, anders gaat ze krijsen.
ja ze kunnen behoorlijk krijsen zeg hahaha, ben ook blij als hij weg is haahha, ik hou van dieren maar een papegaai is voor mij niets.Hij vind me een trut zegt ie en als ik naar bed ga dan krijst hij alles bij elkaar en is aan het schelden dan omdat hij in zijn kooi moet blijven, zelfs een doek werkt niet bij hem hahahaa, gelukkig gaat hij naar mensen die meerdere papegaaien hebben en die weten hoe ze ermee om moeten gaan. Ik hou het wel bij de katten! hahahaha, ik vind dieren lief, maar deze mag mij eens niet voor de verandering, hoe zou dat toch komen??? Hij moet in zijn kooi 's nachts anders valt hij de katten aan. dus daarom haat hij me hahha