FORUM marcella

marcella

M
marcella 12/01/2006 14:59

kinderen krijgen wel of niet?

Zo ik heb even een nieuw topic aangemaakt, ik wil proberen hier wat meer over kinderen krijgen gaan schrijven. Sommige mensen kiezen ervoor bewust geen kinderen te nemen, andere doen het omdat het moet omdat ze namelijk moeten werken of wat dan ook. Ik heb ook een keuze moeten maken en bij mij is de kans heel erg klein dat ik ooit kinderen kan krijgen. Wel adoptiekids of pleegkids, maar niet van mezelf, waarom wil ik je best uitleggen, dan moet je me maar mailen ik probeer te antwoorden. Net naar het ziekenhuis geweest namelijk, was vergeten dat ik een afspraak had. Door die afspraak weet ik dat de kans heel erg klein is dat ik ooit kids van mezelf op de wereld mag zetten. Maar los van dat vraag ik me af of ik dat wel wil kinderen op de wereld zetten met de maatschappij van tegenwoordig, ik weet het niet, maar ik denk van niet. Hoe denken julie erover?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

D
droopy 31/01/2006 13:26
Ik wil dus geen kinderen op deze wereld zetten. er zijn genoeg kinderen die nog een veilig en warm thuis zoeken, maar zoals je weet kan het om praktische redenen ook niet bij ons momenteel. Ik zou het wel dolgraag willen.

D
droopy 31/01/2006 13:31
Ik zoek een huis met heeeeeeeeeeeeeel veel slaapkamers haha

M
marcella 22/03/2006 10:59
Nou het moet er dan toch even uit. Het gaat heel erg goed met me en ik ben ook super vrolijk, Yoran en ik gaan niet alleen trouwen, we verwachten 1 september ook een kindje! We krijgen dan als alles goed blijft gaan de gyn het goed heeft gezien een dochtertje! Wie had dit gedacht, dat we toch nog een kindje zouden krijgen! We zijn er in ieder geval heel erg blij mee! We twijfelde wel omdat ik zoiets had van maar in deze maatschappij, maar zo onverwachts dat het toch lukt haalt dat alle twijfels van de baan! Ik geef nu al ontzettend veel om deze ukke puk en ze maakt me super vrolijk, kan niet wachten totdat ze gaat schoppen hahaha!!!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |