Ik weet het en ook ik zou graag zien dat er strenger en vaker gecontroleerd zou worden, gewoon onverwachts, zo dat de pleegouders van niets weten en betrapt kunnen worden als het allemaal niet in de haak is daar. Kinderen worden door de jeugdzorg indd haast niet geloofd, vaak vinden ze dat het kind maar iets zegt om ergens weg te kunnen of dergelijke. Ik ben het dus helemaal met Jet eens, en bij mij mogen ze komen controleren hoor, ook onverwachts, ik heb niets te verbergen en behandeld de twee meiden zoals ik mijn eigen kind zou behandelen en zelf behandeld wou worden. Dus met veel liefde,tijd en aandacht, maar ik geef ze ook de ruimte om zichzelf te ontwikkelen en ze kunnen altijd bij me terrecht. Ik moet zeggen dat sinds ik ingeschreven sta ik maar een keer bezoek heb gehad en dat ze beneden hebben gekeken en gezegt hebben dat alles oke was. Ze hebben niets gevraagd en niets grondig nagekeken, ik vind het eigenlijk schandalig al weet ik dat ik goed voor die kids ben, er zijn ook ouders die pleegouder zijn die het ook niet op een rijtje hebben allemaal en een kind verwaarlozen enz