FORUM marcella

marcella

Y
Yoran 15/02/2006 12:33

Hobby

Hier kun je alles kwijt over je hobby ('s). Mijn grootste hobby zijn vliegtuigen fotograveren en ooit wil ik zelf piloot worden. Ik ben aan het sparen voor de opleiding, want die is behoorlijk prijzig, en mijn andere hobby is mar hahahaha (geintje hoor) haar kan ik geen hobby noemen, maar meer obsessie hahahaa.. en de dieren zijn ook een hobby van me, ik ben namelijk dol op dieren groot en klein. ZO wat zijn jullie hobby's????

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

D
droopy 15/02/2006 14:34
Mooi zo, een echte dierenvriend. Haha als je dat niet was, had je wel een probleem denk ik, want mar is er ook gek mee. Me hobby's ff denken..wandelen met de honden is me grootste hobby natuurlijk. Interneeeeeetten niet te vergeten, lezen, mandala's tekenen (ga ik nu weer oppakken nu ik rust heb)..sjonge wat heb ik weinig hobby haha. Groots plan, piloot worden, wens je veel succes ermee.

J
Jet 19/06/2006 20:29
fotograveren is mijn grootste hobby, vooral de dingen in de natuur.
steeds maak ik voor ik ga een thema waarover ik de foto`s wil maken.
Bevoorbeeld ...leven en dood.
Ik zag een dode muis naast een paddestoel ligen.
prima..leven en dood.
Probeer het maar eens is erg leuk om met zoiets in je hooft op stap te gaan met jou digivriendje de camera.

Ik heb nog heel erg veel meer hobby`s...ik knutsel graag...en de ideen komen vanzelf.

Veel plezier...groetjes jet

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |