FORUM marcella

marcella

M
mar 24/03/2006 10:49

dagboek

omdat ik niet op mijn space elke dag wil gaan schrijven over de ontwikkelingen houd ik in mijn forum nu een dagboek bij, ook op de babyspace kunnen jullie kijken. De link moet je dan maar even vragen. Hebben julie vragen over mijn zwangerschap of willen jullie reageren dat mag gewoon hier hoor!!! Ik probeer elke dag een stukje te schrijven voor degene die het leuk vinden om te lezen!

Liefs mar

(Ik heb dit even voor mar erop gezet, ze gaat snel hier beginnen met schrijven en ik zorg ervoor dat de space van de uk een beetje aangekleed word, dus even geduld mensen hihihi... We houden haar goed in de gaten dus maak je geen zorgen over mar en de uk in haar buik. Liefs Gaby en Yoran)

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
p 24/03/2006 13:28
Natuurlijk wil ik de link van de babyspace!!!! liefs patries

M
mar 24/03/2006 14:51
http://spaces.msn.com/ukkepukkievanrozen/ dit is de space van het kleine wonder van marcella en Yoran, ik houd hem tijdelijk even bij, ik zou het leuk vinden als julie een leuk straks een berichtje achterlaten als er een gastenboek is. het mag natuurlijk ook onder de logs.
liefs gaby

M
marcella 10/04/2006 09:44
Hallo het gaat even niet zo lekker dus op de space van de kleine word even niet geschreven, ook op mijn eigen space schrijf ik even niet, maar wel op mijn forum. Ik wil wel iedereen even laten weten dat het goed gaat met de kleine ukke puk!

P
p 10/04/2006 10:14
Nou gelukkig!

M
marcella 11/04/2006 09:54
Met ukke puk gaat het goed, ze laat behoorlijk merken dat ze aanwezig is hahaha, ik ben dadelijk met negen maanden bont en blauw van binnen maar goed. Ook heb ik behoorlijk last van mijn ribben door madam, maar dat nemen we maar voor lief. Ik ben blij dat ik haar zo goed voel en dat ik me dus geen zorgen hoef te maken om haar, want ze laat het wel merken dat ze er is. Gister legde Gaby haar hand op mijn buik. Dat doet ze wel eens vaker en ineens uit het niets kreeg ze een schop hahaha... Ook de katten zijn niet blij met mij en gaan nu maar bij Yoran liggen. Want als ze bij me liggen en lekker heerlijk liggen te slapen op mijn buik krijgen ook zij ineens een trap. Is wel grappig en die beessies zich maar afvragen hoe dat kan. Ik kan er niets aan doen, dus nu gaan ze ergens anders liggen waar het rustig is. Gister wilde ze bij Gaby gaan liggen keken ze eerst naar haar buik, of dat ze zeggen wilde hahaha... Die uk die heeft nu al zoiets van mama is van mij, want iedereen die maar probeert een hand of wat dan ook op mijn buik te leggen krijgt een schop hahahhaa.. Helaas is onze camera kapot anders had ik een foto kunnen plaatsen, maar dus nog even geduld. Hij word snel gemaakt.

Liefs mar

P
p 11/04/2006 15:42
hahaha maar die opmerking van Jen; die blijft echt erg leuk!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |