FORUM marcella

marcella

M
marcella 13/04/2006 10:07

alle gekheid op een stokje (2)

Zo hier is dan deel 2 van alle gekheid op een stokje, leef je eigen weer uit hier zou ik zeggen Na het lange weekend ga ik zeker weer wat meer actief zijn op het forum van mij en van andere, maar voor nu wens ik iedereen via deze weg een heerlijk weekend toe. En weet je ik ga vandaag trouwjurken passen en uitzoeken hahaha en NEE Yoran als je hier gaat vragen of je mee mag, nee dat mag je niet hahahaha, jij moet nog drie weken geduld hebben lekker ding

doei doei allemaal en tot na het weekend! marcella

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
p 13/04/2006 13:43
3 weekjes nog maar!
Veel plezier vandaag met het passen van je trouwjurk!

M
marcella 20/04/2006 08:29
Ik ben geslaagd voor een leuke en mooie trouwjurk. Er word een zwangerschapsband ingezet en morgen ga ik hem passen, mijn buik is nu al zo dik dat het wel moet hahaha :-) maar wel leuk natuurlijk. Ik kijk er al enorm naar uit, nog een goede drie weekjes en dan is het zover! Ik was vorige week abuis hahaha, want 6 mei dan gaan we echt trouwen!!!
Komende week nog wat dingen regelen en dan is het koninginnedag dat we nog even lekker weg gaan allemaal en daarna heel de week regelen en doen, wat gaan de dagen toch snel zeg, das niet normaal meer. Ik laat dus even wat minder horen, maar het gaat zo zijn gangetje. Ik heb afleiding en das wel even lekker en nodig ook :-) Tot snel iedereen. Ik lees mijn space en forum en gastenboek nog wel bijna elke dag dus op mijn forum blijf ik wel actief!

liefs mar

M
marcella 20/04/2006 13:59
dit is geen gekheid meer, ik word nu al gek van de weeen en dat om het kwartier en over een paar maanden dan komen ze wel sneller achter elkaar als nu hahaha... Ja ik ben kleinzeerig blijkt maar weer. Ik hoop alleen dat de remmers snel hun werk doen en dat ik dan nog even een paar maandjes mag genieten voordat ik het echt moet doen hahahaha.. Maar tussen de weeën en medicatie door geniet ik nog steeds volop!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |