hier kunnen jullie gezellig met mij meepraten over alle gekke dingen die je maar kunt bedenken. Ik zag dat er niet zovaak meer op mar der forum word geschreven dus wie weet kan ik daar wel verandering inbrengen! Ze is nu tenslotte mijn meisje he! En voor de duidelijkheid het is geen doktersroman wat we na doen
Nou meiden en heren natuurlijk ook, laat eens wat van je horen!!! Ik of mar reageren beide snel! en als julie nog wat leuks weten, wat nergens thuis hoort, maak dat gewoon gezellig een nieuw topic aan, doe ik ook
doei doei allemaal en schat ik zie jouw vanavond!
Yoran
hoe zou dat toch komen hahaha, nou ja het hooge woord is eruit dus ik dacht laat ik hier dan ook meteen wat neerzetten!Tussen Yoran en mij gaat het echt super, druk bezig met de bruiloft die al aardig in de buurt komt en ik moet nog zoveel hahaha... en dan ook nog eens grondig aan het verbouwen hier. Beneden zijn we nu klaar dus ik ga eens lekker grondig schoonmaken hier!! Ja lekker, hahaha ik geniet er gewoon van en dan lekker het zonnetje dat nog eens vrolijk naar binnen schijnt, heerlijk gewoon!!! Laat de lente maar goed doorbreken, dan ben ik nog vrolijker!