FORUM marcella

marcella

Y
Yoran 02/02/2006 14:33

alle gekheid op een stokje

Hey lekker ding en alle andere natuurlijk ook hier kunnen jullie gezellig met mij meepraten over alle gekke dingen die je maar kunt bedenken. Ik zag dat er niet zovaak meer op mar der forum word geschreven dus wie weet kan ik daar wel verandering inbrengen! Ze is nu tenslotte mijn meisje he! En voor de duidelijkheid het is geen doktersroman wat we na doen

Nou meiden en heren natuurlijk ook, laat eens wat van je horen!!! Ik of mar reageren beide snel! en als julie nog wat leuks weten, wat nergens thuis hoort, maak dat gewoon gezellig een nieuw topic aan, doe ik ook

doei doei allemaal en schat ik zie jouw vanavond!

Yoran

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

M
marcella 15/02/2006 12:21
ja is een leuk idee, en wie weet zit daar wel brood in meid, de mensen werken vaak ook terwijl ze thuis een hond hebben zitten en dergelijke. Dus wie weet als je eenmaal kan werken dat dat wel iets is. Ze heeft hem gister een kaartje gestuurd. Tenminste ik kreeg de opdracht dat te doen voor haar omdat ze daar geen kaarten hebben en ook niets aan elkaar kunnen geven. De leiding daar is enorm streng dus heb ik het kaartje zaterdag op de bus gedaan. Weet alleen niet of hij aangekomen is hahaha, daar heb ik haar nog niet over gehoord. Vanmiddag om half twee zou ze weer even op mijn forum komen zegt ze net
dus dan zal ik wel eens vragen aan haar!

M
marcella 20/02/2006 13:45
Namens Gaby: Nog een weekje allemaal en dan mag ik lekker naar huis toe. Deze week gaan Yoran en mar mijn kamer opknappen en een flinke schilderbeurd geven en vrijdag krijgen ze ook nog de nieuwe keuken. Ik ben blij dat het allemaal goed gaat, met mij gaat het ook heel erg goed! Ik ben behoorlijk trots op wat ik tot nu toe bereikt heb en ik heb behoorlijk veel zelfvertrouwen gekregen.
Zo dat moest ik even zeggen van haar. Nu effe een stukje van mij. Vanaf volgende week wonen Yoran en ik officieel samen. we moeten nu twee hypotheken betalen en dat is eigenlijk onzin als je altijd bij elkaar zit. Omdat mijn huis groter is hebben we besloten om het huis van Yoran te verkopen. Ook heb ik nog een ander leuk nieuwtje! Yoran heeft me ten huwelijk gevraagd (bloos, bloos). De meeste mensen in mijn omgeving vinden dit erg snel van ons dat we gaan trouwen, maar andere vinden het weer erg leuk. Wij zijn in ieder geval dol gelukkig en op 6 mei gaan we trouwen! Snel he! Ik ben vandaag erg deprie, maar dit maakt me wel weer gelukkig. Ik ga wat doen hier, moet nog een hoop gebeuren deze week. en Yoran is mooi vrij dus de meeste dingen moeten deze week gebeuren! Fijne dag en week allemaal

M
marcella 20/02/2006 13:46
Namens Gaby: Nog een weekje allemaal en dan mag ik lekker naar huis toe. Deze week gaan Yoran en mar mijn kamer opknappen en een flinke schilderbeurd geven en vrijdag krijgen ze ook nog de nieuwe keuken. Ik ben blij dat het allemaal goed gaat, met mij gaat het ook heel erg goed! Ik ben behoorlijk trots op wat ik tot nu toe bereikt heb en ik heb behoorlijk veel zelfvertrouwen gekregen.
Zo dat moest ik even zeggen van haar. Nu effe een stukje van mij. Vanaf volgende week wonen Yoran en ik officieel samen. we moeten nu twee hypotheken betalen en dat is eigenlijk onzin als je altijd bij elkaar zit. Omdat mijn huis groter is hebben we besloten om het huis van Yoran te verkopen. Ook heb ik nog een ander leuk nieuwtje! Yoran heeft me ten huwelijk gevraagd (bloos, bloos). De meeste mensen in mijn omgeving vinden dit erg snel van ons dat we gaan trouwen, maar andere vinden het weer erg leuk. Wij zijn in ieder geval dol gelukkig en op 6 mei gaan we trouwen! Snel he! Ik ben vandaag erg deprie, maar dit maakt me wel weer gelukkig. Ik ga wat doen hier, moet nog een hoop gebeuren deze week. en Yoran is mooi vrij dus de meeste dingen moeten deze week gebeuren! Fijne dag en week allemaal

M
marcella 20/02/2006 13:46

D
droopy 26/02/2006 23:35
hmmmm jullie zijn wel echt heeeeeeeel stil deze week..de wittebroodsweken zijn pa NA de bruiloft hoor hihi. Is de kamer van gaby mooi geworden?
liefs patries

M
marcella 27/02/2006 11:12
Hey hey we waren indd heel erg stil deze week, ik heb je een mail gestuurd dus dan weet je waarom. De kamer van Gaby is nog niet helemaal af, maar is al aardig mooi aan het worden vind ze zelf. Ze is vandaag op zoek naar werk dus kan ik mooi het een en ander afmaken in haar kamer. De kamer van Jen is bijna af daar moeten alleen nog wat afdekplintjes op de vloer en een nieuw dekbed overtrek en dan is die kamer in ieder geval helemaal af... We hebben haar kamer Jennifer's honingshol genoemd hahahaha.... ze heeft namelijk alles van winnie the pooh op haar kamertje, heeft ze zelf uitgezocht die wijsneus. Hoe is het hier met iedereen en hoe is het met jouw Patries?

Liefs mar

D
droopy 03/03/2006 13:49
Vandaag gaat t wel weer een stukje beter, ben zelfs het huishouden aan het doen. Knuffel en speel maar heel veel met de beessies, dat doet goed. Hihi jennifers honinghol, heb toevallig pas geleden bij de xenos een douchegordijn van winnie the pooh gekocht, erg grappig.

M
marcella 22/03/2006 11:03
hier is ook al lang niets meer neergezet hoe zou dat toch komen hahaha, nou ja het hooge woord is eruit dus ik dacht laat ik hier dan ook meteen wat neerzetten!Tussen Yoran en mij gaat het echt super, druk bezig met de bruiloft die al aardig in de buurt komt en ik moet nog zoveel hahaha... en dan ook nog eens grondig aan het verbouwen hier. Beneden zijn we nu klaar dus ik ga eens lekker grondig schoonmaken hier!! Ja lekker, hahaha ik geniet er gewoon van en dan lekker het zonnetje dat nog eens vrolijk naar binnen schijnt, heerlijk gewoon!!! Laat de lente maar goed doorbreken, dan ben ik nog vrolijker!

hahaha kus mar

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |