Nou dan ook maar een tpic openen over mijn zwangerschap hahaha, ik weet het misschien zitten jullie hier helemaal niet op te wachten. Een vriendin van mij die wou het doen, maar ze vond dat ik het zelf moest doen en vertellen. Nou in mijn andere topic hebben jullie al kunnen lezen dat ik inmiddels zwanger ben en in september uitgerekend ben! Ik had dit alleen maar kunnen dromen en had echt niet verwacht dat het zou gebeuren dat we dit nog mee mochten maken! Ik hou een soort dagboek bij en ik zal proberen hier ook wat neer te zetten over de ontwikkelingen en hoe de afspraken in het ziekenhuis gaan voor de mensen die geitresseerd zijn! Jullie mogen hier gewoon reageren hoor als jullie dat willen en als jullie nog leuke meiden namen hebben dan horen we dat ook graag!
We noemen haar nu ukkie pukkie hahahahahahahahahaha heeft Gaby samen met Yoran verzonnen. Wat zijn die twee apentrots zeg niet normaal, maar de aanstaande mama zelf ook hoor, ik kan eigenlijk haast niet wachten. En al loop ik van de zomer met een hele dikke buik dat maakt me niet meer uit!!! Ik ben echt happy en de twijfels worden steeds minder
zo dat is eruit
liefs marcella